شیرآلات ساختمانی

شیرآلات ساختمانی و تجهیزات صنعتی

شیرآلات ساختمانی

شیرآلات ساختمانی و تجهیزات صنعتی

  • ۰
  • ۰

تولید کنندگان برتر شیرآلات بهداشتی و ساختمانی

شرکت نصر نوید

شرکت ساخت شیرآلات نصر نوید تقریبا سی سال است که فعالیت خود را در زمینه ی تولید شیرالات ساختمانی مرغوب و با کیفیت آغاز نموده است این شرکت ساخت شیرآلات را بر اساس کلیه ی استاندارد های روز دنیا با بهترین مواد اولیه ی مصرفی انجام می دهد .این شرکت از بدو تاسیس هدف والایی را مدنظر داشت و آن هم تولید شیرآلات بهداشتی با بهترین کیفیت و جلب رضایت مشتریان است . این شرکت اکنون بعد از گذشت سی سال توانست به هدف خود برسد و اکنون یکی از پرچم داران این عرصه محسوب می شود و به جرات می توان گفت که این شرکت یکی از بهترین و بزرگترین تولید کنندگان شیرآلات بهداشتی در ایران می باشد .

 

 

شیرآلات قهرمان

از معروف ترین و پر آوازه ترین تولید کنندگان شیرآلات ، شرکت قهرمان می باشد که حدودا نیم قرن از تاسیس آن می گذرد که آوازه ی مرغوبیت این شرکت ها کشور های همسایه نیز کشیده شده است .

قهرمان به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان شیرآلات با استفاده از به روز ترین تکنولوژی حال حاضر و مهندسان و نیرو های کارآمد همه روزه در فعالیت است تا به اهداف کوتا مدت و بلند مدت خود برسد که تا کنون واقعا عملکرد خوب و عالی ای داشته است .

 

 

شیرآلات آرتین

شرکت شیرالات آرتین در سال هفتاد و شش به منظور کارآفرینی با سرمایه گذاری بخش خصوصی شروع به فعالیت نمود و اقدام به تولید شیرآلات مرغوب در مدل های مختلف کرد .

برخی از مدل های شیرآلات شرکت آرتین عبارت است از :

  • اهرمی
  • کلاسیک
  • قطعات جانبی شیرآلات

شرکت پارس مهدی با نام تجاری آرتین از همان ابتدای کار به منظور جلب رضایت مشتری در تولیدات خود اهدافی  مانند کیفیت برتر، بهینه سازی مصرف انرژی و … تعیین نمود .

 

 

شیرآلات بهداشتی راسان و ماهسان

در سال هفتاد و شش شرکت تولید کننده ی شیرآلات راسان و ماهسان توسط مدیرانی کارآمد که پیش از آن جز نمایندگان اصلی یک شرکت ساخت شیرآلات در آلمان بوده اند تاسیس گشت .

شرکت تولید کننده ی شیرآلات راسان و ماهسان از همان ابتدای کار تصمیم به ساخت شیرآلاتی با کیفیت و مرغوبیت آلمانی با نام ایرانی را هدف خود قرار داند و با استفاده از متخصصین کارآمد اولین محصولات را تولید و تحت عنوان ماهسان پویا روانه ی بازار کردند که با استقبال خوبی از جانب مصرف کنندگان رو به رو شد .

 

شیرالات بهداشتی شیبه

یکی از برترین تولید کنندگان شیرآلات مرغوب شرکت شیبه می باشد که بار ها و بار ها اسمش به گوشتان خورده است . شیبه با سابقه ای بیش از پنجاه سال با بهترین فناوری و تکنولوژی در زمینه ی ساخت انواع شیرالات در خدمت مشتریان عزیز بوده است و تنها هدف آن جلب راضایت مشتریان است .

 

شرکت اخوان جم

شرکت اخوان جم یکی از شرکت های چند منظوره می باشد که به تولید سینک ظرفشوئی ، گاز رومیزی ، فر ، هود و انواع شیرآلات می پردازد .

شرکت اخوان با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و بهترین و با کیفیت ترین ماشین آلات به تولید به روز ترین و جدید ترین مدل های شیرالات ، هود ، سینک و … می باشد که تا کنون بسیار موفق بوده است این شرکت توانسته است با تولیدات با کیفیت خود در پیشرفت اقتصادی ایران بسیار تاثیر گذار باشد و از خروج ارز جلوگیری نماید و محصولات با کیفیت عالی را با قیمت مناسب در داخل ایران به دست مشتریان عزیز برساند .

 

شیرآلات بهداشتی پارس

در سال ۵۶ هجری شمسی شرکت پارس که اکنون یکی از قدرتمند ترین تولید کنندگان شیرآلات بهداشتی می باشد توسط مرحوم محمّدتقی کریمی قاضیانی بنیان گذاری شد نام تجاری این شرکت پارس نوین می باشد که با به کارگیری نیرویی کارآمد و متخصص توانسته است تا حد امکان مورد رضایت کامل مشتریان محصولات این شرکت قرار بگیرد .

 

شیرآلات ساختمانی شودر

شرکت تولید کننده ی شیرآلات بهداشتی و ساختمانی شودر در اوایل ده ی هفتاد هجری شمسی فعالیت خود را در زمینه ی تولید شیرالات با کیفیت آغاز نمود و با پشتکار این واحد تجاری موفق شد در مدت زمان کمی حدود هفت سال موفق به دریافت گواهینامه فعالیت تولید و استاندارد ملی ایران در تولید شیرآلات اهرمی و کلاسیک شود .

مدیران و مهندسان و کارمندان شودر با تلاش بی وقفه همواره می کوشند تا محصولی با کیفیت عالی و قیمت مناسب را به دست مشتران عزیز برسانند و تا کنون در این زمینه موفق بوده اند  و توانسته اند فعالیت خود را در سطح بین الملل نیز افزایش دهند .

 

جهت خرید، فروش انواع شیرآلات و یا ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجعه کنید.
سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر24 دیده شوید.

 

  • ۹۹/۱۱/۲۸
  • آگهی رایگان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی