شیرآلات ساختمانی

شیرآلات ساختمانی و تجهیزات صنعتی

شیرآلات ساختمانی

شیرآلات ساختمانی و تجهیزات صنعتی

۱ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

هنگام شروع پروژه و یا بهره برداری از کارخانه نیز غفلت بزرگ دیگری را انجام می دهند و آن عدم به روز رسانی طرح توجیهی برای بررسی بازگشت سرمایه در سالهای پیش بینی شده در در سند مذکور بوده لذا هیچگونه معیار درستی برای ارزیابی از عملکرد مدیر بهره بردار و یا مدیر کارخانه وجود ندارد و سرمایه گذار دچار سردرگمی می گردد.


گزارش توجیهی معادل واژه انگلیسی Feasibility Study Report می باشد و عبارتست از گزارشی که توجیه پذیری یک طرح را از جنبه های مختلف بازار، فنی و مالی مورد بررسی و مطالعه قرار می دهد. بطور کلی یک گزارش توجیهی از سه بخش به شرح موارد ذیل تشکیل میشود.



1 - مطالعه بازار: معادل واژه انگلیسی Market Study بوده که جنبه های مختلف بازار محصول (محصولات) طرح از جمله عرضه، تقاضا، کمبود، بازار هدف و ... را مورد مطالعه قرار می دهد.

 

2 - توجیه پذیری فنی: معادل واژه انگلیسی Technical Feasibility بوده که جنبه های فنی طرح از جمله فن آوری، ظرفیت، محل اجرا، ماشین آلات و تجهیزات تولید و ساختار اجرائی طرح را  بررسی می کند.

 

3 - تجزیه و تحلیل مالی: معادل واژه انگلیسی Financial Analysis بوده و جنبه های مختلف مالی و سودآوری طرح را مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد.
چرا به طرح توجیهی نیاز داریم؟ - گروه کلید
 

شرح خدمات تهیه طرح فنی و اقتصادی به شرح زیر می باشد


الف- خلاصه گزارش


ب- معرفی اجمالی طرح و متقاضی


- هدف از اجرای طرح شامل ظرفیت تولید ،‌ اشتغالزایی، محل احداث طرح و ...

- سوابق ثبتی شرکت و بررسی توانمندیهای متقاضی و شرکت

- سرمایه و سهامداران شرکت و مدیران اصلی شرکت

- کلیه مجوزهای قانونی اخذ شده برای طرح تا کنون

  • آگهی رایگان